beckisfoton

@Balk0ngen

Kategori: Familj

Hi Buddies. Sitter balkongen, Steker i solen. Funderar på att byta om till bikini, Ska nog görs det. Idag har jag inte gjort alls mycket, Har väl suttit vid datorn, Åt lunch med pappa, och ja. Nu sitter jag här. Ska äta middag snart tror jag, Eller ingen är hemma en men. Jaja. Imorgon ska jag åka ut till våra kompisars ö, Pappas kompis barn, Deras "Låtsas pappa" och deras mamma. Jag, Frida, Pappa! Kommer bli jätte trevligt! Vi kommer kanske åka vattenskoter, Bada, Fiska. Ja, Kommer bli super i alla fallet! Vet inte när vi åker men nån gång blir det, Dom har en egen ö där så det finns massa att göra! Vi ska där tills Lördag då ska vi till Öregrund, Simones landsställe, Tror jag vi ska. Myys. Sedan på Söndag så kommer vi typ ha gäster här? På Måndag sks vi till mamma igen. Jag och Jacob ska åka slidebana då! Yeah. Jacob är 2, Ska fylla 3, 23 Oktober, Då blir vår prins stor! Isac, Vår kanin hos mamma ska operera sig imorgon, Kommer inte ihåg vad mamma sa menmen. Nu ska jag nog byta om! Hejdå!❤

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ja, byt till bikini. Annars får du en urful bonnabtänna efter shirtsen, och tro mig. Det vill du inte ha

    2012-07-19 | 23:40:58
    Bloggadress: http://canonflickan.se

Kommentera inlägget här: